Forum 41 Wrocławska Drużyna Harcerek TĘCZA Strona Główna
->
Aktualności
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Techniczne
----------------
Regulamin!
Problemy z forum
Ogłoszenia
Pytania do Admina
Tylko dla Moderatorów
Uwagi co do strony
Działy zastępów
----------------
ZZ Pryzmat
Płomienie
Promienie
Zielone Mgły
Obłoki
Fioletowy Świt
Sprawy Harcerskie
----------------
Drużyna
Aktualności
Zbiórki
Wyjazdy
Stopnie
Sprawności
Mundur i wyposażenie
Wiedza
Tęcza
Pogaduszki :)
----------------
O wszystkim i o niczym
Hobby
Humor
Sport
Pomoc
Gitara
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kaśka Q.
Wysłany: Śro 22:04, 23 Cze 2010
Temat postu: Obóz Słońsk 2010
Informator Obozowy - Słońsk 2010
1. Obóz
Tegoroczny obóz będzie zgrupowaniem dwóch środowisk: Wrocławskiego Szczepu Harcerskiego „Czternastka” im. Szarych Szeregów oraz Wrocławskiego Szczepu Harcerskiego „Watra”. Mamy nadzieję, że będzie to idealna okazja do poznania innych zwyczajów i nawiązywania nowych znajomości. W obozie weźmie udział 11 drużyn.
2. Miejsce
Tegoroczny obóz harcerski odbędzie się w miejscowości Słońsk (ok.10 km od Kostrzyna nad Odrą). Spać będziemy w 10 – osobowych namiotach wojskowych na własnoręcznie zbudowanych pryczach.
.
3. Termin
Obóz rozpocznie się 4.07.2010 (niedziela) i trwać będzie do 26.07.2010 (poniedziałek).
Spotykamy się o 22.15 na dworcu o 23.15 mamy odjazd.
O powrocie na razie nic nie wiadomo.
4. Koszt i termin oddawania kart!!!
Tegoroczny obóz kosztuje 720zł (przejazd, cztery posiłki dziennie – śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja, potrzebne materiały). Karty zgłoszeniowe na wyjazd wraz z zaliczką w wysokości 200zł należy składać u poszczególnych drużynowych w terminie do 08.05.2010r , natomiast resztę pieniędzy także dostarczyć drużynowym do 4.06.2010r. Prosimy o pilnowanie terminu gdyż po 8 maja karty nie będą przyjmowane!!
5. Plecaki
Spakowane plecaki na trzy tygodnie (te duże ) trzeba przynieść 27.06 o 19.00 pod halę spotrową "kosynierka" ul. Mieszczańska.
6. Ekwipunek
Na obóz zabieramy:
• Ważną legitymację szkolną!!!
• Pełne umundurowanie !!!
(bluza mundurowa, czarne długie i krótkie spodnie, pas harcerski, getry, wywijaki, buty mundurowe)
• Polar, sweter
• Koszulki
• Bielizna i skarpetki
• Przybory do mycia
• 2 ręczniki, strój kąpielowy
• Nakrycie głowy
• Wygodne buty do chodzenia
• Menażkę i sztućce (niezbędnik), kubeczek,
• Śpiwór i karimatę
• Prześcieradło na siennik
• Kurtka przeciwdeszczowa
• Notatnik i długopis
• Dobry humor i ładną pogodę
Nie zabieramy!!!
• Urządzeń elektrycznych (komórek, walkmanów itp.)
• Lekarstw – jedynie za zgodą i wiedzą komendanta obozu (Jeśli ktoś przyjmuje stałe leki, należy o tym poinformować komendanta obozu i przekazać mu lekarstwa wraz z kartką z opisem dawkowania)
7. Telefony kontaktowe:
Komendantka obozu oraz komendantka podobozu harcerek:
Maria Żurko (0) 721 030 397
Komendantka drugiego podobozu harcerek:
Marta Szachnowska (0) 501 809 378
Komendant podobozu harcerzy:
Maciej Sadowski (0) 693 871 840
Komendant drugiego podobozu harcerzy:
Krzysztof Rogoś (0) 609 277 446
Oraz drużynowi:
Drużynowa 14 WDH-ek „Połonina” – Anna Szczepaniak (0) 502 675 761
Drużynowy 14 WDH-ek „Knieja” – Magdalena Warchalewska (0) 693 852 897
Drużynowy 41 WDH-ek „Tęcza” – Joanna Garnecka (0) 506 721 905
Drużynowy 14 WDH „Bukowina” – Jan Garnecki (0) 502 236 951
Drużynowy 14 WDH „Jaworzyna” – Paweł Kulpa (0) 664 660 607
Drużynowy 14 WDH „Knieja” – Konrad Sopata (0) 695 751 490
Drużynowy 14 WDH „Matecznik” – Łukasz Emerling (0) 665 246 012
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group • Forum skin developed by
Volize
Regulamin